ClubRoadster.net banner

1 - 20 of 60 Posts

·
Motorboat Captain
Joined
·
9,990 Posts
<---- not cool enough to rock these wheels but sure as hell wants to see them on an NB, bump.
 

·
lovethedirtyjerz
Joined
·
335 Posts
damn man these are so sexy! good luck selling them! if my tax return comes in or i sell my rs's than ill be hitting you up
 

·
Rehabilitation Officer
Joined
·
8,110 Posts
I'm gonna see if I can't keep these local. Gonna post this in the Tidewater Roadsters group. Maybe Chris Spencer (cough cough cuz I know you are gonna read this) should buy them.
 

·
Rehabilitation Officer
Joined
·
8,110 Posts
I think they are too wide (low offset) for any meat to be put on them. haha But yea, I know a couple of local guys that have been wanting some "legit" wheels
 

·
brontosaurus
Joined
·
7,236 Posts
Ah these would be sexy with some 225/45/15 r888s on and some flares.
 
1 - 20 of 60 Posts
Top